OMSI AddOn OMSI Tools - Power Toolkit

Willkommen in der OMSI-WebDisk!
Als Gast kannst du nur Inhalte in deiner ausgewählten Sprache sehen. Registrierte Nutzer können die Sichtbarkeit anderer Sprachen in ihrem Kontrollzentrum aktivieren, weitere Infos hier.
Alle Themen sind in den Foren mit einer Sprachflagge gekennzeichnet: = Englisch [EN], = Deutsch [DE], = Französisch [FR]. Wenn du die angegebene Sprache nicht beherrschst, schreibe auf Englisch!
  • Hi,


    I will look into the cause of this issue, a temporary solution would be to either:


    - Make sure Expert Mode is disabled, load the timetable, and resave the timetable.


    Or


    - Enable Expert Mode in settings, the open the timetable and select No Holidays, then resave the timetable.


    The timetables should now be available in-game.


    Kind Regards


    Daniel

  • Funktioniert immer noch nicht. LG Drwutz

  • Hi,


    Please try deleting the applications "UserData" folder and re-launching through Steam.


    This can be found in Steam > Library > OMSI 2 > Properties > Installed Files > Browse > Power Toolkit > UserData.


    If this issue continues please upload Power Toolkit's logfile (found in Steam > Library > OMSI 2 > Properties > Installed Files > Browse > Power Toolkit > UserData > Logs)


    Kind Regards


    Daniel