Solaris repaint Scheiben

Welcome to the OMSI-WebDisk!
You might have certainly noticed that the most content of user postings is written in german. But you are not forced to translate your text in german (the translations are usually not understandable anyway; but if you have learned it and want to practice, of course feel free to try it). You can write your text in english language and you will see that the community will anwser in english, too. Take it easy, our community is flexible.
  • Hallo zusammen

    Ich hab Repaints für den BVG Solaris gemacht.
    Die Werbung die über die Heckscheibe und auf der Seite geht hab ich noch in eine Alpha Datei kopiert aber leider ist dennoch nichts auf den Scheiben ausser hinten ein kleiner Teil aber zu hoch...


    gibt es jemand dem ich evtl meine Repaints schicken könnte und mir dann die Scheiben Richtig machen könnte?

    Gruss