Solaris Urbino PL Actia Variante macht Probleme

Welcome to the OMSI-WebDisk!
As guest you can only see content in your selected language! Registered users can choose the visibility of other languages in their control panel, more informations here. All topics are marked with a language flag inside the forums: = English [EN], = German [DE], = French [FR].
If you're not able to speak the topic language than write in English!
  • Hallo, leider habe ich Probleme mit jeder Actia Variante des Busses. Die Türen scheinen eine falsche Textur zu benutzen

    &thumbnail=1

    Die Actia Variante ist mein Favorit, weshalb ich diese gerne ohne Bugs haben möchte. An diesem Bus wurde von mir nichts verändert.

    Files

    • logfile.txt

      (85.84 kB, downloaded 46 times, last: )
  • Advertisement
  • Das meine ich nicht, Texturen werden auch über Repaints zugewiesen, meine Frage ist jetzt, ob es auf dem Repaint nicht eine andere Textur hat

    Liebe Grüße, dari19!

  • Moderator

    Added the Label Vehicle